2012. november 4., vasárnap

Hópihék tánca

Nagyon nem szeretem, hogy a boltokban már novemberben minden a karácsonyról szól!  Én szeretem megadni a módját, így mind a szívemben, mind pedig a lakásdíszítésben és a sütés-főzésben csak Advent időszakában kezdem el az ünnepre hangolódást, készülődést.

Elnézést kérek tehát azért, hogy már most a hópihékkel és a karácsonyi formákkal hozakodom elő, de biztosan megértitek: a szappanok érési ideje 3 hét, ha tehát azt szeretném, hogy az adventi bazárokban és a lelkes, előregondolkodó Ismerőseim számára valami újdonsággal rukkolhassak elő, hát bizony bele kellett fognom a karácsonyi előrendelések legyártásába.

Az ünnepi szappanozáshoz találtam ezt a bájos, hópihére emlékeztető új formát, melyet több fajta szappanból is el fogok készíteni (a képen shea vajas és szőlőmagolajos változat szerepel), hogy mindenki megtalálja a megajándékozottja számára a legmegfelelőbbet!  A formák kézbesimulóak, a mintázat nem zavaró fürdés közben, a szappan mérete pedig nagyjából azonos a gyerekszappan méretével (kb. 60g). 

Szeretettel ajánlom tehát a háromféle rajzolatú hópihe formákat, hiszen az összetevők és az illatok továbbra is a tőlem már jól megszokottak lesznek!  Saját adventi készülődésünk meghittebbé tételére, vagy illatos karácsonyi ajándékként szeretteink számára...   Természetesen a legautentikusabb hópihe-karácsony szappan most is a Mézeskalácsos változat lesz! :)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek lettek a szappanok! Ha szeretnék belőlük rendelni, időben kell jeleznem, ugye?

    VálaszTörlés
  2. Nagyon megköszönném, mert már a karácsonyi megrendeléseket kezdtem készíteni :)

    VálaszTörlés