2012. május 31., csütörtök

Vásárban jártam...

Már egy ideje játszottam a gondolattal, hogy milyen lenne kipróbálni magam egy nyári, hangulatos vásári fergetegben, személyesen is bemutatkozni  a szappanjaimmal a még ismeretlen, de érdeklődő közönség előtt.  Mivel nyaranta rendszeresen járunk családommal különböző vásárokba, fesztiválokra, és mindig rajongással vetem bele magam a kézműves termékek böngészésébe és vásárlásába a különféle lekváros, sajtos, ékszeres, fonalas, stb. standokon, így kézenfekvő volt, hogy gyermekem iskolájában tavasszal rendszeresen megrendezésre kerülő "anyukák vásárában", azaz a Tavaszi Bazárban lehetőséget kérek egy asztalnyi bemutatkozó felületre. 

Fel is készültem rendesen, heteken keresztül napi több turnusban gyártottam a szappanokat, bemutatkozó anyagot és névjegykártyát készítettem, valamint beszereztem az új reklámarcot, Kecske Krisztiánt, akit a vevők standomhoz bűvölésére szerződtettem. 

A nagy napra egy gyönyörű szombati délutánon került sor, az időjárás tündérek velünk voltak, és nem áztattak el minket könnyeikkel, így szikrázó napsütésben és ennek megfelelő lelkesedéssel pakoltam ki kis portékáimat a számomra kijelölt asztalra.  A vásár nagyon jó hangulatban telt, az iskola az egész város dicséretére méltó módon szervezte meg és bonyolította le a különféle programokat, fellépőket, szórakoztatást és büfét. 

Na és persze a kirakodósor!  Mi szem-szájnak ingere: voltak ott csodálatos cserépedények, divatos táskák, kiegészítők, remek sajtok, nemezből és fonalból készült kézműves csodák, gyönyörű waldorfbabák, házi készítésű termékek és biokertészet által termelt zöldfinomságok.

Köszönöm az iskolának, hogy lehetőséget kaptam a bemutatkozásra, az érdeklődő családoknak pedig a szappanjaim iránti bizalmat!  Őszintén bízom abban, hogy mindenki teljes elégedettséggel használja a tőlem választott szappanokat!

4 megjegyzés:

  1. Gratulálok az első vásározásodhoz!Remélem maradt még egy pár Shea vajas rózsaszínagyagos szappanod, mert tényleg nagyon szeretném kipróbálni. (Kecske Krisztián nagyon jól mutat a szappanok között.)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Köszi a gratulációt :) Természetesen pont azt vitték el :), de már érik a következő adag, úgyhogy hamarosan küldöm!

    VálaszTörlés
  3. De szép vagy, Szappantündér! :)

    VálaszTörlés